سفارش تبلیغ
صبا ویژن


:: یَاذالجلالِ وَ الاِکرام ::

                                                   


                                                   
.* اینجانب‌ هیچ‌ گاه‌ نگفته‌ و نمی‌گویم‌ که‌ امروز در این‌ جمهوری‌ به‌ اسلام‌ بزرگ‌ با همه ی ابعادش‌ عمل‌ می‌شود و اشخاصی‌ از روی‌ جهالت‌ و عقده‌ و بی‌انضباطی‌ برخلاف‌ مقرّرات‌ اسلام‌ عمل‌ نمی‌کنند ، لکن‌ عرض‌ می‌کنم‌ که‌ قوة‌ مقننه‌ و قضاییه‌ و اجراییه‌ با زحمات‌ جانفرسا کوشش‌ در اسلامی‌ کردن‌ این‌ کشور می‌کنند و ملتِ دهها میلیونی‌ نیز طرفدار و مددکار آنان‌ هستند؛ و اگر این‌ اقلیّت‌ اشکالتراش‌ و کارشکن‌ به‌ کمک‌ بشتابند، تحقق‌ این‌ آمال‌ آسانتر و سریعتر خواهد بود. و اگر خدای‌ نخواسته‌ اینان‌ به‌ خود نیایند، چون‌ تودة‌ میلیونی‌ بیدار شده‌ و متوجه‌ مسائل‌ است‌ و در صحنه‌ حاضر است‌، آمال‌ انسانی‌ ـ اسلامی‌ به‌ خواست‌ خداوند متعال‌ جامه ی‌ عمل‌ به‌ طور چشمگیر خواهد پوشید و کجروان‌ و اشکالتراشان‌ در مقابل‌ این‌ سیل‌ خروشان‌ نخواهند توانست‌ مقاومت‌ کنند. {فرازی از وصیّت نامه ی سیاسی الهی امام روح الله خمینی(ره)}

.* نعمت بزرگ حضور مردم، هدیه‏ى انقلاب به ماست. قرنهاى متمادى در کشور ما سپرى شد ، حکومت‏هایى آمدند و رفتند ، بدون این‏که مردم کوچکترین نقشى در تعیین این دولتها و گزینش آنها داشته باشند. انقلاب میدان را براى مردم ما باز کرد. مردم‏سالارى در کشور ما، یک مردم‏سالارىِ حقیقىِ متکى به ایمان است. مردم از روى احساس وظیفه‏ى دینى است که در عرصه‏ى انتخابات وارد مى‏شوند و طبق تشخیصِ خود گزینش مى‏کنند و رأى خود را به صندوق مى‏اندازند.(مقام معظّم رهبری ، حضرت آیت الله العظمی آقا سیّد علی خامنه ای(دام ظلّه البارد)}

                                                   
*چند درد دل انتخاباتی:

*دوستانی که فکر می کنند ، چه رای بدهند و چه رای ندهند رئیس جمهور انتخاب شده و رای اونها در این انتخاب تاثیری نداره ، هنوز انقلاب الهی ما را نشناخته اند و نیاز به کمی دقّت و مطالعه ی بیشتر و البته انصاف دارند.

* دو نکته ی اساسی در همه ی انتخابات و خصوصاً این انتخابات پیش رو بسیار بسیار حائز اهمیّته:

*اوّل: شرکت خود و شرکت دادن حدّ اکثری دیگران در انتخابات به عنوان یک تکلیف.

*دوم: افزودن به میزان مشارکت آگاهانه ی خود و اطرافیان در انتخاب اصلح.

*متاسّفانه خبرهایی هست که حاکی از اینه که آنان که سالهای سال دندان تیز کرده اند و کینه ی دیرینه از این انقلاب شکوهمند اسلامی که یادگار گرانبهای امام عزیزمون(ره) و میراث خون  هزاران شهید است ، می خواهند از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را ببرند و ضربه ی مهلکی به این نظام الهی بزنند و امیدواریم این بار نیز با عنایت الهی(جلّ جلاله) و تاییدات حضرت ولی عصر(عج) و تدابیر رهبر عزیزمون ، توطئه هاشون نقش بر آب بشه. 

*بنا بر تکلیف شرعی ، از همه ی عزیزان تقاضای عاجزانه دارم که موضوع انتخابات رو در نهایت بینش اعتقادی و سیاسی ، هوشیارانه با دقّت دنبال نمایند و به تمامی وظایف شرعی و سیاسی خود با تکیه بر این کلام شیوای امام عزیزمون که فرمودند: *سیاست ما عین دیانت ماست. * عمل نمایند.

  خدایا ، خدایا ، تا انقلاب مهدی (عج) 
                             
  از نهضت خمینی(ره) محافظت بفرما.


شهاب


[ یکشنبه 88/3/17 ] [ 4:4 عصر ] [ ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

بیاد شهدای گمنام!!! برای بچه های تفحص و برای آنهایی که به دنبال گمشده ی خود می گردند هیچ لحظه ای زیباتر از لحظه ی کشف پیکر شهید نیست. اما زیباتر از آن لحظه ای است که زیر نور آفتاب یا چراغ قوه پلاکی بدرخشد. در طلاییه وقتی زمین را می شکافتیم پیکر مطهر شهیدی نمایان شد که همراه او یک دفتر قطور اما کوچک بود ؛ شبیه دفتری که بیشتر مداحان از آن استفاده می کنند. برگ های دفتر به خاطر گل گرفتگی به هم چسبیده بود و باز نمی شد . آن را پاک کردم . به سختی بازش کردم بالای اولین صفحه اش نوشته بود: عمه بیا گمشده پیدا شده!
لینک دوستان
امکانات وب