سفارش تبلیغ
صبا ویژن



السّلام علیک یاقرّةَ عینِ النّاظرین،یازَینَ العابدین

*امام سجّاد(ع) فرمودند:

حقُّ الکبیرِ توقیرهُ لِسنَّهِ و اجلالُهُ لِتَقدَّمَهُ فی الاسلام .

حق آنکه بزرگتر است این است که او را به خاطر سنّش احترام کنی و او را به خاطر اینکه برتو در مسلمانی پیشی داشته است،بزرگ شماری .

(جهادالنّفس،ح19)

 اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ آخِرَ  تابِعٍ لَهُ عَلى ذلِکَ * * * اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآل ِمُحَمَّدٍ  شَجَرةِ النُّبُوَّة وَ مَوضِعِ الرِّسالَة وَ مُختَلَفِ المَلائکَة وَ مَعدِنِ العِلمِ وَ اَهلِ بَیتِ  الوَحی اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَآل ِمُحَمَّدٍ  اَلفُلکِ الجَارِیَة فِی اللُّجَجِ الغامِرَة یَآمَنُ مَن رَکِبَهَا وَ یَغرَقُ مَن تَرَکَهَا ، اَلمُتَقَدِّمُ لَهُم مَارِق وَالمُتَاخِّرُ عَنهُم زَاهِق وَاللّازِمُ لَهُم لاحِق . 


 دل عاشق دنبال یه بهونه است.

حالا این بهونه یه عکس باشه...

یا یک کلمه...

یا حتّی یک حرف!....


 زیارت قبول

*سلام و عرض ادب به تمامی بزرگان این وبلاگ نورانی.

*سالروز شهادت سیّدالسّاجدین ، امام زین العابدین (علیه السلام) رو خدمت همه ی شما اهالی با صفای وبلاگ شهدای گمنام تسلیت عرض می نمایم.

ان شاء الله ، شفاعت اون امام هُمام نصیب همه ی ما بشه.

*سالروز شهادت چهارمین شهید محراب ، مرد علم و ایمان و عمل ، شهید آیت الله صدوقی و آغاز ماه بهمن ، یادآور حماسه و خون و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رو گرامی می داریم.

شادی رو امام روح الله(ره) و تمامی شهدای انقلاب پرشکوه اسلامی ، صلوات.

اَللّهمَّ صَلِّ عَلَی محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم

اَللّهمَّ صَلِّ عَلَی محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم

اَللّهمَّ صَلِّ عَلَی محمّدٍ و آلِ محمّدٍ و عَجِّـل فَرَجَهُم

شهاب


[ پنج شنبه 87/11/3 ] [ 5:26 عصر ] [ ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

بیاد شهدای گمنام!!! برای بچه های تفحص و برای آنهایی که به دنبال گمشده ی خود می گردند هیچ لحظه ای زیباتر از لحظه ی کشف پیکر شهید نیست. اما زیباتر از آن لحظه ای است که زیر نور آفتاب یا چراغ قوه پلاکی بدرخشد. در طلاییه وقتی زمین را می شکافتیم پیکر مطهر شهیدی نمایان شد که همراه او یک دفتر قطور اما کوچک بود ؛ شبیه دفتری که بیشتر مداحان از آن استفاده می کنند. برگ های دفتر به خاطر گل گرفتگی به هم چسبیده بود و باز نمی شد . آن را پاک کردم . به سختی بازش کردم بالای اولین صفحه اش نوشته بود: عمه بیا گمشده پیدا شده!
لینک دوستان
امکانات وب