سفارش تبلیغ
صبا ویژن


درد دلی با امام و مقتدایمان خمینی عزیز(ره)


اماما در این بیست سالی که در میان ما نبودی بعضی از یاران و نزدیکان انقلاب به مرور روح ساده زیستی از ایشان رخت بر بست و برخی با عناوین مختلف از امتیازات و ثروتها و قدرتهایی برخوردار شدند.



این افراد با نفوذ در ارکان قدرت سعی نمودند تا ثروت اندوزی و اشرافیگری را به عنوان یک ارزش جلوه داده و برخی مقاطع، مسیر انقلاب را به سمتی ببرند.

این جریان امروز با حربه های جنگ روانی و تخریب دولت بدنبال کنار زدن فرزندان انقلاب و بازگشت به قدرت و سر نوشت مردم هستند.
اماما دلم برای مظلومیت سید و سالار انقلاب، رهبر فرزانه و مظلوم آیت الله خامنه ای، خیلی بی تابی می کند او در میان این خناسان و دنیاطلبان تنهاست؛ آنها از هر طرف ایشان  را احاطه و در صدد حذف او هستند.



آقا جان ؛ ترا به پهلوی شکسته مادرت زهرا(س) باز هم برای موفقیت او و سرافرازی نظام اسلامی دعا کن.
سرباز کوچک شما مریم سادات




برگرفته از وبلاگ *شکوفه ی عصمت* http://pakki.parsiblog.com/
با تشکر از گدای فاطمه ی بزرگوار.



مَن یَتَّقِ الله یَجعَل لَهُ مَخرَجاً مِن حَیثُ لا یَحتَسِب.

هرکس تقوا پیشه کند خداوند راهی را برایش قرار می دهد که هرگز به آن فکر نمی کرد.


*سخنی هم با دکتر محمود احمدی نژاد:
.* خدا قوّت دکتر! *.

مناظره را دیدیم دکتر!
در آستانه ی سالگرد ارتحال ملکوتی بزرگمرد تاریخ ، حضرت امام خمینی(ره)و در حالیکه قبلمان مالامال از غم فراغ آن عزیز است دعا می کنیم که ان شاء الله در این راه پربرکت که آرزوی امام راحلمان بود که روزی برسد و این دولت به دست یک غیرروحانی اداره شود موفّق و مویّد باشید.

 شما اوّلین کسی هستید که چهار سال این دولت را اداره کردید و ملّت ما همچنان عزّتمندند و سر خود را بالا گرفته اند. دوران کوتاه دولت شهید رجایی و وقایع ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامیمان این مجال را نداد که این ملّت طعم دولت مدّ نظر امام راحلمان(ره) را بچشند. امّا در چهار سال گذشته این امر محقّق شد و با عنایت الهی و اراده ی این ملّت بی نظیر ، سوئیچ ماشین اداره ی کشور به شما سپرده شد.
حاجی ، این ملّت چیز زیادی از شما نمی خواهند ، سرعت رسیدن به مطالبتشان را نمی خواهند بلکه سلامت و دقّت در امور و صلابت شما را در برابر زورگویان داخلی و خارجی خواهانند. نمی خواهند فقط گرد و خاک کنید بلکه می خواهند عزّتشان حفظ شود.
این ملّت حتی حاضرند درست مثل خود شما همانطور که در دوران انقلاب و دفاع مقدّس جانشان را در دست گرفتند و به میدان آمدند در کنار شما با استکبار و مافیای داخلی و خارجی که هدفشان تیشه به ریشه ی این انقلاب زدن بود جنگیدند ، پابه پای شما جهاد کنند چرا که دریافته اند شما از جنس خودشانید.

اما وای به حالتان اگر روزی جنستان را بهتر از جنس آنها بدانید! شکّ نکنید که همان روز یا نهایتاً با کمی فاصله ی زمانی به حسابتان خواهند رسید.

پس بترسید از روز حساب و بترسید از زمانی که جنستان را عوض کنید! یا کم فروشی کنید! و می دانید که:

وَیلٌ لِلمُطَفِفین.

وای به حال کم فروشان!


موفّق باشید.



شهاب


[ چهارشنبه 88/3/13 ] [ 8:46 عصر ] [ ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

بیاد شهدای گمنام!!! برای بچه های تفحص و برای آنهایی که به دنبال گمشده ی خود می گردند هیچ لحظه ای زیباتر از لحظه ی کشف پیکر شهید نیست. اما زیباتر از آن لحظه ای است که زیر نور آفتاب یا چراغ قوه پلاکی بدرخشد. در طلاییه وقتی زمین را می شکافتیم پیکر مطهر شهیدی نمایان شد که همراه او یک دفتر قطور اما کوچک بود ؛ شبیه دفتری که بیشتر مداحان از آن استفاده می کنند. برگ های دفتر به خاطر گل گرفتگی به هم چسبیده بود و باز نمی شد . آن را پاک کردم . به سختی بازش کردم بالای اولین صفحه اش نوشته بود: عمه بیا گمشده پیدا شده!
لینک دوستان
امکانات وب