سفارش تبلیغ
صبا ویژن


میخوام یه مطلب بگم یه کم مرتبط با این امام حسن عسگری هستش یه ظریفی میگفت ببینید دوستان حرم امام رضا (علیه السلام) بالای گنبدش پرچم سبزه و اینو تعبیر به چراغ سبز میکرد و میگفت امام رضا (علیه السلام) به همه چراغ سبز نشون میده و همه تیپ آدم (دزد, چشم چرون ,غیر حسابی و….) میان تو حرمش و از  پرچم قرمز بالای گنبد حرم امام حسین(علیه السلام) به چراغ قرمز تعبیر میکرد و میگفت هر افرادی وارد این حرم نمیشن ;

حالا  حرف من

.

.

من حرم امام حسن عسکری (علیه السلام) رو  تو سامرا دیده ام و دقت کردم دیدم اصلا این حرم بالا گنبد پرچم  نداره شاید میشه گفت اصلا چراغ نداره که کسی ازش اذن دخول بخواد بگیره و واقعا هم همین طوری بود چون کسی تو حرمش نبود(25_20 نفر)

.

.

.

می دونم مطلب بهم ریخته هستش و فهمش شاید برای بعضی ها سخت باشه ولی  به بزرگواری خودتون ببخشید

********

یونس 20


[ دوشنبه 89/10/6 ] [ 6:12 عصر ] [ ] [ نظر ]
درباره وبلاگ

بیاد شهدای گمنام!!! برای بچه های تفحص و برای آنهایی که به دنبال گمشده ی خود می گردند هیچ لحظه ای زیباتر از لحظه ی کشف پیکر شهید نیست. اما زیباتر از آن لحظه ای است که زیر نور آفتاب یا چراغ قوه پلاکی بدرخشد. در طلاییه وقتی زمین را می شکافتیم پیکر مطهر شهیدی نمایان شد که همراه او یک دفتر قطور اما کوچک بود ؛ شبیه دفتری که بیشتر مداحان از آن استفاده می کنند. برگ های دفتر به خاطر گل گرفتگی به هم چسبیده بود و باز نمی شد . آن را پاک کردم . به سختی بازش کردم بالای اولین صفحه اش نوشته بود: عمه بیا گمشده پیدا شده!
لینک دوستان
امکانات وب